7 תשובות
תמיד יש סיכון ביטחוני, גם בלי יום ירושלים. תמיד יהיה להם התירוץ של עם כבוש
זה מאוד מלחיץ תאמת אבל נתמודד עם זה וארצות הברית יעזרו לנו ביידן אמר שהוא איתנו אז בטוחה שהכל יהיה בסדר ויש כיפת ברזל ואנחנו עם חזק
וואלה יש מצב
לא יהיה כלום
בדוק כמה טילים לעוטף לא יותר מזה
נסראללה מאיים להפציץ את חיפה אבל נקווה לטוב
חחח האמת אני לא מפחדת משום מה
אנחנו צבא חזק
אנחנו צבא חזק
אנונימית
באותו הנושא: