11 תשובות
מה הגובה שלך ומה שלה?
אנונימי
גם אני ככה...אני בן 16 וחצי ואני כמעט 1.60. נמוך רצחח
(אנחנו משפחה של "נמוכים". אח שלי כמעט בגובה של אמא שלי...)
אח שלי בן 15, והוא גבוה ממני ב6 - 7 סנטימטר!!!
וכן, זה די מוזר
הגיוני אח שלי עוקף אותי בהרבה וותרתי כבר על סיכוי לעקוף אותו
שואל השאלה:
שלי 1.64 והיא 1.68
לפני חודשים היא היתה יותר נמוכה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתפדח לעמוד לידה היא אמרה לי שעוד חדשים היא תעקוף אותי בראש
אנונימי
אני לא חושב שזה כזה מביך...
היא פשוט גבוהה
^^ אצלי זה כבר קורה זה לא כזה מביך אבל זה בחלט מעצבן
אתה גבר?אם כן זה מאוד לא סביר
או שאת אישה ובטעות שמת מאנונימי,במקרה כזה זה לא כזה נדיר
ראיתי עכשיו שאתה גבר,אז זה לא סביר,אולי יש לה פשוט גנים של יותר גובה למרות שזה יחסית נדיר שאחות קטנה יותר נמוכה מאח גדול
בכל מקרה אם אתה בגיל ההתבגרות תישן טוב תאכל טוב אולי תוציא כמה סנטימטרים
אנונימי
שואל השאלה:
בדקנו עכשיו והיא 3 סמ יותר אלוהים
אנונימי
אחותי בת 17 ואני יותר גבוהה ממנה
הגיוני
גם אחותי תכף עוקפת אותי והיא קטנה ממני בשנתיים