17 תשובות
אח שלי הקטן גם הולך לעקוף אותי אני בן 16 והוא 13
שואל השאלה:
מה הגובה שלו? ואתם בנים אני מדבר על זה שאני בן והיא בצ
אנונימי
אחותך דוגמנית עתידית
לא נורא short king
בסדר לא נורא אני 1.70 והוא 1.68 בערך
יאו איך זה הגיוני
גובה לא באמת משנה משהו, אז יהיה לה יותר קל להגיע למדפים הגבוהים, אבל לך יהיה יותר קל ללכת ברחוב מתחת לעצים בלי לחטוף ענף בעין, לכל גובה יש יתרונות
זה פסיכי ילדה בת 11 שהיא כזה גובה מה זה
שואל השאלה:
זה מביךך
אנונימי
אין מה לעשות זה הגובה שלה וזה הגובה שלך
Zm
תרביץ לה
איזה הזיה
אחד מכם מאומץ
אבל לא נורא אין על נמוכים
אם היא מציקה לך ההורים צריכים להתערב, אבל תזכור שהיא ילדה, בסופו של דבר היא תתבגר
שואל השאלה:
היא די מציקה לי
נניח לוקחת לי את הטלפון מרימה אותו למעלה עם היד ואני לא מצליח לקחת לה
אנונימי
חחח יאו איך זה הגיוני
איזה גובה ההורים שלך?
אויי באסה בשבילך
אנונימית