9 תשובות
זה חשוב בשביל הבגרות עצמה אז כן
לפי מה שהבנתי אין בגרות מלאה בלי זה
שואל השאלה:
לאלא יש את ההתנדבות הרגילה שזה 60 שעות בי' 30 שעות בכיתה יא ואפס שעות ביב אבל התעודת הצטיינות זה 60 שעות כל שנה
אנונימית
הבנתי
יש גם אבל קבוצתית וגם אישית
שואל השאלה:
אני מדברת על האישיות
אנונימית
ממה שהבנתי זה לא באמת משנה לאף אחד
שואל השאלה:
הבית ספר מכריח אותי להוציא תעודת הצטיינות
ואין לי 60 שעות בכל שנה וגם לא זמן להשלים את זה אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
כן אין בגרות
לאף אחד לא באמת אכפת, לפחות לא מצאתי שלמישהו אכפת.
התעודה שוכבת אצלי בארון כבר מעל שנתיים למקרה שאולי אצטרך

כל עוד תעשי את המינימום שצריך לתעודת בגרות אין סיבה שיכריחו אותך לעשות הצטיינות במעורבות חברתית, זה בעיקר בשביל להראות שהבית ספר שאת לומדת הוא תורם ומתנדב וכדומה
תפני לזה זמן זה חשןב אן שאם אפשר תעברי למשהו יותר קל למשל עזרה בגן