89 תשובות
ברור
אני מניחה שכן
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה?
אנונימי
שואל השאלה:
מה הבעיה במין שלך?
אנונימי
מה זה אומר
לי לא באמת ממש אכפת אם נגיד יקראו לי את כי אני יודע שאני לא את
שואל השאלה:
ומה המין שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
אז את בת
אנונימי
שואל השאלה:
כן
אנונימי
פשוט אז תנסה להראות כמו גבר
גלח יעזור זה בטוח
אתה שתוק^^^
שואל השאלה:
הגוף שלך מייצר תאי זרע? לא. אז את בת
אנונימי
כן
לשון פניה את עושה לי דיספוריה חריפה ופעם הייתי פוגע בעצמי בגלל זה ולא פעם הגעתי לאשפוז פסיכיאטרי בגלל הפגיעה העצמית הזאת
להיות טרנס זה גם ככה קשה עם כל האלימות והרצח שאנחנו חווים על בסיס יומיומי, אל תעשו את זה יותר קשה ממה שזה כי אתם חושבים שאיבר המין שלנו חשוב יותר מהחיים שלנו
שואל השאלה:
כדי להיות טרנס צריך לעשות שינוי מין
אנונימי
שואל השאלה:
אתן חיות באשליה
אנונימי
דבר ראשון לא צריך לעשות כלום בשביל להיות טרנס חוץ מלהוולד טרנס
דבר שני אנחנו לא אמורים לעבור ניתוחים מסובכים ויקרים כדי שיכבדו אותנו כבוד בסיסי שאת כל השאר מכבדים גם ככה
דבר שלישי מי אמר לך שלא עברנו הליכים רפואיים? אני למשל יותר משנה על הורמונים
דבר רביעי זה נחמד להגיד ססמאות טרנספוביות באוויר אבל אגודת הפסיכיאטרים העולמית, אנדרוקרינולוגים, גניקולוגים, אורולוגים, מנתחים, פסיכולוגים, ורבים אחרים שלמדו מדע ובריאות הנפש יגידו לך לכבד לשון פניה
שואל השאלה:
כל עוד את לא מייצרת זרע את לא בן
אנונימי
אז אנשים זכרים שנולדים עקרים הם לא בנים? מעניין
שואל השאלה:
לא, הם לא
אנונימי
שואל השאלה:
יש בן, בת וכלום
אנונימי
אז יש להם כרומוזומים xy, אשכים, פין, והם לא גברים?
שואל השאלה:
את מבינה שמה שאת אומרת רק מוכיח שאת בת?
אנונימי
איך בדיוק? ואני בן
שואל השאלה:
את אמרת שאם יש להם כרומוזומים xy, אשכים ופין הם גברים, לך אין
אנונימי
אתה אמרת שהם לא, אני לא אמרתי שהם כן, ובשום שלב לא דיברתי על הגוף שלי, אבל תהנה
שואל השאלה:
אמרתי שאם הם לא יכולים לייצר זרע הם לא
אנונימי
כן (ו42!)
כבר לא (בנוגע ל42)
שואל השאלה:
מה 42?
אנונימי
רגע שאני אבין
אתה טוען שמישהו שיש לו כרומוזומים xy, פין ואשכים הוא לא גבר, אבל מישהי שיכולים לייצר תאי זרע מתאי מוח העצם שלה במעבדה, עם כרומוזומים xx, פות, רחם ושחלו היא כן גבר? מעניין ביותר
כשכתבתי את התשובה שלי עברו בדיוק 42 דקות מאז ששאלת אותה
זה הראה לי 42 כי הזמן לא נטען לי ליתר דיוק
ובגלל שאני חולה וחסר חיים הצבתי לעצמי מטרה למצוא 42 במקומות אקראיים לפחות פעם אחת ביום
שואל השאלה:
אי אפשר להיכנס להריון בלי זרע, מגבר
אנונימי
אוקי, איך זה עונה על מה ששאלתי?
שואל השאלה:
מויקיפדיה: זָכָר () בבעלי החיים הוא הזוויג המייצר את תאי הזרע.
אנונימי
אז מישהי שיכולים לייצר תאי זרע מתאי מוח העצם שלה במעבדה, עם כרומוזומים xx, פות, רחם ושחלו היא כן זכר? וגם, לא כתוב שם שגבר=זכר
שואל השאלה:
אי אפשר לייצר זרע ממישהי מתאי מוח העצם
אנונימי
זה אפשרי, בתנאי מעבדה
שואל השאלה:
אז הילד יראה בדיוק כמו אמא שלו? הdna זה רק מבן אדם אחד אז הוא אמור להיות בדיוק כמו אמא שלו בכל דבר
אנונימי
לא, כי צריך גם ביצית כדי להכנס להריון
שואל השאלה:
יש לה כבר ביצית היא בת
אנונימי
1. אז היא בת? למרות שהיא יכולה לייצר זרע?
2. אף אחד לא חיבר את הזרע שלה לביצית שלה
שואל השאלה:
היא לא יכולה לייצר זרע
אנונימי
היא כן, בתנאי מעבדה
ואני בן
שואל השאלה:
למרות שזה לא נראה שזה אפשרי את אמרת שאפשר לייצר במעבדה תאי זרע ממוח העצם של *מישהי*, אז זה אומר שהיא נקבה ובגלל שהיא נקבה גם יש לה רחם שהזרע שיצרו ממנה יכול להפרות
אנונימי
אני בן
ואתה אמרת שמי זמייצר זרע הוא זכר ומי שלא הוא לא, אני רק זרמתי עם ההגיון שלך
לפנות בלשון לא נכונה אומר שלא רואים את מי שמדברים איתה.ו או עליו.ה, שלא מאמינים להם, שחושבים שיודעים יותר טוב ממנה.ו לגבי הזהות שלו.ה...

ולא חייבים לעשות ניתוחים להתאמה מגדרית כדי להיות טרנסים.
שואל השאלה:
וההגיון שלי נכון
אנונימי
שואל השאלה:
נקבות לא יכולות לייצר זרע
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אם כן אפשר במעבדה, האישה היא לא זאת שמייצרת את הזרע, במעבדה מייצרים את הזרע ממנה
אנונימי
אז המדענים שמייצרים ממנה זרע הם זכרים?
אני בן, ואני שאלתי שאלה, תענה במקום לקלל
יש לי כמה שאלות
1. היטלר זכר או נקבה? הוא לא יכול לייצר זרע, ירו לו באשך
2. ילד בן 5, זכר או נקבה? הוא לא יכול לייצר זרע, הוא עוד לא הגיע לגיל ההתבגרות
3. על סמך מה הסקת שאני בת?
4. בן אדם זקן, זכר או נקבה? הוא לא יכול לייצר זרע
5. בן אדם חולה, הוא זכר או נקבה? הוא לא יכול לייצר זרע
6. אינטרסקס, עם 2 מערכות רבייה מתפקדות, זכרית ונקבית, הוא זכר או נקבה? הוא יכול לייצר זרע
שואל השאלה:
היטלר זכר (מאותה סיבה שאם בן אדם מת הוא עדיין נשאר בן אדם)
גם הילד זכר כי הוא יוכל לייצר זרע
הסקתי שאת בת בגלל תגובה שכתבת מקודם שאין לי כוח למצוא
בן אדם זקן זכר (מאותה סיבה של היטלר)
חולה גם
והאחרון תלוי איך הוא נולד
אנונימי
הילד לא יכול לייצר זרע, הוא בן 5
אני אמרתי כמה פעמים שאני בן, איך תגובה שאתה טוען שכתבתי ולא מוכיח משפיעה על המגדר שלי?
האינטרסקס נולד עם 2 מערכות הרבייה
והנה, יש פה ברשימה כמה סוגים שונים של זכרים שהודת שהם זכרים והם לא מייצרים זרע, אז זה סותר את הטענה שלך
שואל השאלה:
כתבתי יוכל לא יכול
אנונימי
ואם הוא ימות מחר? הוא זכר או נקבה? ומה אם השאר?
שואל השאלה:
אינטרסקס זה מוטציה זה לא נחשב
אנונימי
אז אינטרסקס לא קיימים?
ולמה אתה שואל איזה איבר יש לי? מה אתה הומו?
שואל השאלה:
תלוי מה התשובה
אנונימי
שואל השאלה:
רגע את הומופובית?
אנונימי
לא, אני גבר ביסקסואל
שואל השאלה:
אתה יכול לייצר זרע?
אנונימי
למה, אתה רוצה לבדוק? לא תודה, יש לי בת זוג
שואל השאלה:
כדי לדעת מה אתה
אנונימי
שואל השאלה:
ולא אני לא רוצה לבדוק
אנונימי
אתה שואל כל בן אדם זר באינטרנט אם הוא מסוגל לייצר זרע או שאני מיוחד?
שואל השאלה:
אתה מיוחד
אנונימי
*גיחוך^^*
מחמיא לי, אבל שוב, יש לי חברה
תודה שעמום היקר תבוא כל יום
תודה לך! זה נחמד שיש לי מה לעשות עד שאני אאלץ ללכת לעוד בדיקות משעממות בחום המזוויע
לפחות אתה יכול לצאת מהבית
אני עדיין עם הקורונה
למה שתרצה לצאת מהבית?
והחלמה מהירה!
כי החתול שלי לא מפסיק לשרוט אותי
תנחומי
לשאול "איזה איבר יש לך?" זאת שאלה טרנספובית ופולשנית.

לא שאלת איזה איבר יש לו לפני שידעת שהוא טרנס, אז גם עכשיו אין סיבה לשאול את זה.
ומטרידה מינית
ושמח ששיעשעתי, תמיד כיף לבלבל טרנספובים
נכון! (למרות שאני מעדיף פשוט להסתכל)
מדהים!
אני אשכרה מחייך בלי שליטה בגלל זה
אגב שואל השאלה
אם אני אהיה רווק אני אעדכן אותך, בייב
אל תדאג אולי יום יבוא ותזכה לדעת מה יש לי בתחתונים
היי לכולם, קוראים לי נופר ואני מתנדבת במרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב.
שמחתי לקרוא את רוב התגובות כאן שמחזקות את חשיבות לשון הפניה ומעודדות שימוש נכון בה. לצערי, חלק מהתגובות הן פוגעניות כלפי קהילת הלהט"ב ובמיוחד כלפי טרנסים.
קודם כל, בהתייחסות לשאלה התשובה היא לגמרי כן. אני מאמינה שיש אנשים שלא משנה להם אם יקראו להם בלשון הלא מתאימה, אבל יש אנשים רבים אחרים שזה חשוב ורגיש עבורם מאוד. לא תמיד יש התאמה בין המין (איברים נקביים/ זכריים) לבין המגדר (גבר/ אישה וכו'). בסופו של דבר, מגדר הוא לא בחירה אלא תחושה פנימית. אף גורם חיצוני לא יכול לשנות אותו וזה ממש מה שהאדם מרגיש מבפנים.
תדעו שאוכלוסיית הלהט"ב בכללי וטרנסים בפרט מתמודדים עם קשיים רבים בחיים בהרבה תחומים, כמו עבודה, בריאות ורפואה, חברתי, משפחתי ועוד. תפקידנו הוא לגלות רגישות והבנה, ולא להקשות על אוכלוסייה שגם ככה חווה אתגרים מורכבים.
ארחיב ואספר לכם ששימוש בלשון פניה לא נכון (לפנות לגבר בלשון אישה או להפך) יכול להוביל למצב של דיספוריה ולגרום לרגשות שליליים קשים.
בתכלס, שימוש בלשון פניה נכון הוא דבר פשוט עבורנו, ויכול להיות משמעותי למי שעומד/ת מולנו. בואו ננסה להיות רגישים ולקבל כל אחד ואחת כפי שהוא.
מי שנפגע מלהט"בופוביה מוזמן ליצור קשר עם מרכז הדיווח - בטלפון *2982, בוואטסאפ: 0586205591 או בפרטי. אנחנו כאן כדי לסייע.
כן. לי. אני טרנסג'נדרית גאה, ואני לא רוצה שיפנו אליי בלשון זכר אלא בלשון נקבה. זה ממש מפריע לי