7 תשובות
פשוט תורידו לטלפון ותירשמו משם דרך האימייל או משהו
שואל השאלה:
^
לא עובד לי דרך אייפן
אנונימית
את יכולה גם לפתוח באינטרנט משתמש נינטנדו ולהתחבר דרכו
שואל השאלה:
^
אין לי נינטנדו
אנונימית
למה כולם חושבים שצריך נינטנדו סוויץ כדי לפתוח חשבון בנינטנדו חחח
זה לא סותר
כל המשחקים של פוקימון בכל מקום מקושרים לחשבון נינטנדו זה כולל טלפונים ומחשבים את לא חייבת סוויץ'