4 תשובות
יש את החץ זה ואז את בוחרת אנונימי
יש בחץ
לא יוצרים חשבון אנונימי, אתה פשוט מסמן שאתה רוצה להיות אנונימי כשאתה שואל שאלה או עונה תשובה.
בשביל לענות או לשאול מאנונימי יש לך חץ בצד שמאל למעלה בשאלה או התשובה שלך