10 תשובות
שואל השאלה:
לא
אין מה לעשות את צריכה לאכול אם זה הדבר היחידי שאת יכולה לאכל אז תוכלי
Ymr
תאכלי משהו כזה שחא צריך לבשל ואם אין כלום תאכלי תפוח או משהו ואז תאכלי בבוקר
קחי איזה חטיף או תאכלי משהו שלא עושה רעש
תכיני קורנפלקס זה בלי מאמץ
שואל השאלה:
איןן
אז אולי סנדוויץ?
לחמם פסטה
או שתאכלי את הפסטה קרה
תכיני קורנפלקס וחלב