10 תשובות
שואל השאלה:
לא
לא
אין מה לעשות את צריכה לאכול אם זה הדבר היחידי שאת יכולה לאכל אז תוכלי
תאכלי משהו כזה שחא צריך לבשל ואם אין כלום תאכלי תפוח או משהו ואז תאכלי בבוקר
קחי איזה חטיף או תאכלי משהו שלא עושה רעש
תכיני קורנפלקס זה בלי מאמץ
שואל השאלה:
איןן
איןן
אז אולי סנדוויץ?
לחמם פסטה
או שתאכלי את הפסטה קרה
תכיני קורנפלקס וחלב
באותו הנושא: