8 תשובות
מי שער שישלח לי הודעה משעמם לי משהו בסגנון הזה
אם את צריכה לעלות משהו מיוחד כדי שהוא ייצור קשר כנראה שהוא לא בשבילך אז תעשי עליו בטלנה
( תמונה בבגד ים תמיד עובד )
באמת שכלום ופשוט תשלחי הודעה בעצמך, למה את צריכה לחכות שהוא ישלח הודעה?
וממש לא להעלות משהו שיראה לו יותר מידי שאת רוצה צומת לב כי בעיניי זה סתם יצא פתטי אחרכך, את תצאי הרבה יותר בוגרת ואחת שיש לה ביטחון אם פשוט תשלחי הודעה בעצמך
שואל השאלה:
^ אני אמרתי לא לענות את זה אז בשביל מה ? אני מודעת לזה סבבה ? די כבר
אנונימית
^כי רציתי, וכי אני חושבת שזה הדבר הנכון לעשות, זאת דעתי ורציתי להביע אותה, מותר לי
שואל השאלה:
^אבל אמרתי לא לכתוב את זה כי זה לא יעזור לי ולא יענה לי על השאלה
אנונימית
אוקיי