4 תשובות
את הסיבה האמיתי למה את סוגרת
תעני חה את הסיבה שאת סוגרת
שואל השאלה:
כי אני מרגישה שכולם לוקחים אותי כמובן מאליו , והתחלתי להתאמן ובא לי פשוט להיעלם עד שאני הופכת להיות כוסית
אבל אי אפשר לכתוב לה את זה אז מה לכתוב לה?
כי אני מרגישה שכולם לוקחים אותי כמובן מאליו , והתחלתי להתאמן ובא לי פשוט להיעלם עד שאני הופכת להיות כוסית
אבל אי אפשר לכתוב לה את זה אז מה לכתוב לה?
אנונימית
תגידי לה שאת חושבת שזה סתם בזבוז זמן בשבילך ואין לך מה לעשות בזה
באותו הנושא: