5 תשובות
שואל השאלה:
זה בדרך כלל מה שאני עושה לאחים שלי ופעם הייתי עושה את זה לכולם אבל אני לא יכול פשוט לבעוט בילדים של השכנים שלי אני אצא ילד קטן גם ולא בוגר וכולם יאשימו אותי אחר כך שהם בוכים
אנונימי
שואל השאלה:
צודקת אבל כשאני נמצא במצב שמישהי מרחמת עליי זה מביך ממש ויש מצב אפילו שגם היא צחקה מזה אחר כך פשוט לא היה נעים לה באותו רגע
אנונימי
זה ממש חמוד מצידה, היא ניסתה לעזור לך
פשוט על תחשוב על זה שאולי זה מביך, פשוט תראה ביטחון ותגיד לה כזה חחח תודה ואל תענה בשקט או מבוכה זה מה שהופך את זה ללא מביך. יצאת בוגר אם לא התייחסת אליהם