התחברות
הרשמה
למה שאני עושה פלוסים/ מינוסים זה עושה לי 2 נגיד אם עשיתי מינוס זה רושם 2- ?
זה לא עושה לכולם רק לכמה ...
12 באפריל 2023, 09:42
מינוסים
פלוסים
שאלות בסטיפס
5 תשובות
באג באתר המפגר הזה
ג
גברת תלתליםם❤
כנראה באג
.
.Sakura
לא ידוע נסי לסגור ולפתוח מחדש
L
L L
באג +
s
samir akiva
באג
ל
ליקריצון_
באותו הנושא:
רק אני עושה מינוסים לכאלה שעושים לעצמם פלוסים ?
אתם חושבים שכדאי שיראו מי עושה מינוסים או פלוסים?
למה חסמו אותי מלעשות מינוסים ופלוסים ? כל פעם שאני עושה מינוס/פלוס ואז אני יוצאת מהשאלה המינוס/פלוס שעשיתי נמחק
גם אתם עושים לעצמכם פלוסים ולשאר מינוסים כדי שלכם יהיו יותר פלוסים מכל השאר?
למה כשאני עושה פלוסים או מינוסים לתשובה ואז עושה רענן זה מוחק אותם?
יש מישהו במערכת שיכול לראות מי עושים פלוסים ומי עושים מינוסים?
אם שואל השאלה עושה פלוסים או מינוסים על תגובה כלשהי, רואים את זה?
שאני עושה מינוסים ופלוסים
המערכת רואה מי עושה מינוסים ומי עושה פלוסים לתגובות?
איך לדעת אם המינוסים/פלוסים שאני עושה נקלטים?
למה כל פעם שאני עושה מינוסים ופלוסים ואז יוצאת מהשאלה זה מראה כאילו לא שמתי?