התחברות
הרשמה
למה כל פעם שאני עושה מינוסים ופלוסים ואז יוצאת מהשאלה זה מראה כאילו לא שמתי?
27 בנובמבר 2022, 14:35
פלוסים
מינוסים
שאלות בסטיפס
2 תשובות
שואל השאלה:
זה יחזור מתישהו?
b
bi$cotti
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן בערך?
b
bi$cotti
באותו הנושא:
למה חסמו אותי מלעשות מינוסים ופלוסים ? כל פעם שאני עושה מינוס/פלוס ואז אני יוצאת מהשאלה המינוס/פלוס שעשיתי נמחק
שאני עושה מינוסים ופלוסים
למה שאני עושה מינוסים ופלוסים שנייה אחרי זה מוריד לי אותם כיאלו בכלל לא עשיתי?
למה שאני עושה מינוסים ופלוסים לתשובות, ואז חוזרת לאותה שאלה אחרי כמה זמן, זה מראה לי שזה לא נשמר ונמחק לגמרי?!?!
למה שאני עושה מינוסים ופלוסים זה לא עובד? קשור לאמינות?
אתם עושים לעצמכם מינוסים ופלוסים?
גם אתם עושים לעצמכם פלוסים ולשאר מינוסים כדי שלכם יהיו יותר פלוסים מכל השאר?
אתם עושים לעצמכם מינוסים ופלוסים?
אני משתגעת!! למה שאני עושה מינוסים ופלוסים זה לא תופס לי??
למה אי אפשר לראות מי עושה לך מינוסים ופלוסים?
הייתם רוצים לראות מי עושה לכם מינוסים ופלוסים לתשובות?