7 תשובות
אשכנזיה
שואל השאלה:
איך אשכנזיה אם אני רבע אוסטרית 7 דורות
את שאלת אני עניתי, ואם את יודעת אז למה את סתם שואלת
שואל השאלה:
כי באלי לשאול מה איכפת לך
שואל השאלה:
תענה נורמלי או שלא תענה בכלל
אם את רק רבע אוסטרית נראלי את מזרחית
אנונימית
את קודם כל יהודייה
באותו הנושא: