8 תשובות
עדיף פשוט שאף אחד לא יגיד את זה
שואל השאלה:
בסדר אבל לפרוטוקול?
בסדר אבל לפרוטוקול?
אנונימית
ממש לא. כל עוד את לא ניראת "שחורה" אין לך שום זכות להגיד ובטח שלא לרשום את זה.
הכוונה לשחורים
שואל השאלה:
זה ממש גזענות להגיד שאני לא שחורה מאיפה את יודעת הצבע עור שלי יחסית כהה ואני נחשבת אפריקאית והתעללו באפריקאים אז טכנית אני יכולה להגיד את המילה
זה ממש גזענות להגיד שאני לא שחורה מאיפה את יודעת הצבע עור שלי יחסית כהה ואני נחשבת אפריקאית והתעללו באפריקאים אז טכנית אני יכולה להגיד את המילה
אנונימית
אנונימי^^ אסור לכל אחד להגיד אותה. זה פוגע ולא מכבד במיוחד אחרי שמבקשים.
שואלת השאלה- אל תגידי את המילה הזאת וזהו. עכשיו אשמח שתחזרי לשחק במיקמק ביי.
לא כפרה. המילה היא מהתקופה שהשחורים היו עבדים