8 תשובות
עדיף פשוט שאף אחד לא יגיד את זה
שואל השאלה:
בסדר אבל לפרוטוקול?
אנונימית
ממש לא. כל עוד את לא ניראת "שחורה" אין לך שום זכות להגיד ובטח שלא לרשום את זה.
הכוונה לשחורים
שואל השאלה:
זה ממש גזענות להגיד שאני לא שחורה מאיפה את יודעת הצבע עור שלי יחסית כהה ואני נחשבת אפריקאית והתעללו באפריקאים אז טכנית אני יכולה להגיד את המילה
אנונימית
אנונימי^^ אסור לכל אחד להגיד אותה. זה פוגע ולא מכבד במיוחד אחרי שמבקשים.
שואלת השאלה- אל תגידי את המילה הזאת וזהו. עכשיו אשמח שתחזרי לשחק במיקמק ביי.
לא כפרה. המילה היא מהתקופה שהשחורים היו עבדים
באותו הנושא: