10 תשובות
שואל השאלה:
חסר לי אהבה
פעם הייתה היום כבר לא
רגשית
לא פיזית
חסר לי אהבה
פעם הייתה היום כבר לא
רגשית
לא פיזית
אנונימי
בסופו של דבר כולנו רוצים אהבה , אם זה משהו שחסר לך אתה תמיד יכול ליצור עוד אחת כזו. אבל אם קשה עם הלבד זה כבר בעיה אחרת :)
שואל השאלה:
יש לי חברות
אבל לא נפגשתי איתן כל החופש כן כולן בחופשות חוץ ממני וגם אף אחת מהן גם לא עונות
יש לי חברות
אבל לא נפגשתי איתן כל החופש כן כולן בחופשות חוץ ממני וגם אף אחת מהן גם לא עונות
אנונימי
קודם כל אם יש מישהי שאתה רואה אותה למשהו רומנטי תמיד אפשר לנסות להתחיל
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
תכיר אנשים חדשים
לחכות שהיא תבוא
עד אז אין איך למלא את החסך שיש באותו הרגש כרגע
בנתיים, ללמוד לאהוב את עצמך כמה שיותר ולמצוא את הדברים שעושים לך טוב
עד אז אין איך למלא את החסך שיש באותו הרגש כרגע
בנתיים, ללמוד לאהוב את עצמך כמה שיותר ולמצוא את הדברים שעושים לך טוב
חסר לך אהבה או מישהי שנעלמה לך?
שואל השאלה:
אני לא יודע למה היא נעלמה
אני לא יודע למה היא נעלמה
אנונימי
תנסה להיות יותר ספציפי
למה היא נעלמה
למה היא נעלמה
באותו הנושא: