4 תשובות
אהבה היא עבודה
ואל תתני לאף אחד להגיד אחרת, כי ההורמון חולף, ומה נשאר?
דברי עם זוגות שביחד יותר מ40 שנה ותראי מה זו אהבה
היא שאלה על אהבה לא על התאהבות, שני דברים שונים לחלוטין
זה באמת זמן מעט מידי כדי לדעת איך תרגישי בהמשך. ואני לא חושבת שזה טוב לאהוב בצורה קיצונית אף פעם. זה מוביל אותנו לעשות שטויות.
אני תמיד נותנת חודש אמיתי של ניסיון, אם אחרי חודש שאתם ביחד את לא מרגישה שיש התקדמות... אז חבל על הזמן של שניכם.