7 תשובות
כדי שיתפוס את השנורקל
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
מטעמי נוחות. ניסית פעם ללכת בלי תחתונים? זה ממש לא נוח.
נוחות, מה את מתערבת גם
אנונימי
כדי למנוע שפשוף
שואל השאלה:
אני לא ניסיתי אבל מעניין אותי למה זה מיועד מה הבעיה
אני לא ניסיתי אבל מעניין אותי למה זה מיועד מה הבעיה
אנונימית
שלא יהיה לך שפשופים
יש כמה סיבות.
אם לובשים ג'ינס בלי תחתונים באזור עצם האגן מתחילה שפשפת נוראית, זה פשוט סיוט. התחתונים יוצרים buffer, גם שם וגם באזור שמתחת לאשכים שגם הוא משתפשף לא מעט.
כמו שאמרו זה עוזר לשמור על זה במקום, לא כזה נוח כשהוא כל־הזמן זז.
כשלובשים מכנסיים רפויים ורכים אז כן זה אפשרי אבל נראה לי זה סוג־של קר יותר? לא יודע.
אם לובשים ג'ינס בלי תחתונים באזור עצם האגן מתחילה שפשפת נוראית, זה פשוט סיוט. התחתונים יוצרים buffer, גם שם וגם באזור שמתחת לאשכים שגם הוא משתפשף לא מעט.
כמו שאמרו זה עוזר לשמור על זה במקום, לא כזה נוח כשהוא כל־הזמן זז.
כשלובשים מכנסיים רפויים ורכים אז כן זה אפשרי אבל נראה לי זה סוג־של קר יותר? לא יודע.
באותו הנושא: