3 תשובות
שואל השאלה:
^^^^מה זה בא להגיד ?
כי מישהו אמר שאם זוכרים חלום זה כביכול סימן
^^^^מה זה בא להגיד ?
כי מישהו אמר שאם זוכרים חלום זה כביכול סימן
אנונימי
היי אני מפרשת חלומות אם תרצה הפרטי שלי פתוח
חלום טוב חלום שלום
לא לייחס משמעות לחלומות רעים
לא לייחס משמעות לחלומות רעים
באותו הנושא: