3 תשובות
שואל השאלה:
^^^^מה זה בא להגיד ?
כי מישהו אמר שאם זוכרים חלום זה כביכול סימן
אנונימי
היי אני מפרשת חלומות אם תרצה הפרטי שלי פתוח
חלום טוב חלום שלום
לא לייחס משמעות לחלומות רעים