3 תשובות
לפי דעתי בשיר הם פשוט מתארים את הבחורה שמעל לכל המצופה
מתארים את הבחורה שיש לה אץ הכל מעל המצופה
שיר מושלם
א. זה שיר ממש טוב אני מכור אחיו
ב. זה כאילו אחת שעולה על כל הסטנדרטים
וכאילו הבחורה המושלמת שעדינה ויפה וטובה. לפחות לפי מה שהבנת
אנונימי