4 תשובות
היה לי את הקרם הזה
הוא בקושי מוריד שערות
יש לו ריח מסריח ממש
אני גם ממליצה יותר על גילוח
הוא בקושי מוריד שערות
יש לו ריח מסריח ממש
אני גם ממליצה יותר על גילוח
הוא ממש טוב, ממליצה לשים הרבה עד שהרגל לבנה ולשפשף 5 דקות בכל קבל, צומח תוך חודשיים.
זה לא כואב, רק מסריח (אבל הריח יורד במקלחת)
זה לא כמו גילוח, *לא* לשים על פצעים
זה לא כואב, רק מסריח (אבל הריח יורד במקלחת)
זה לא כמו גילוח, *לא* לשים על פצעים
לא לשים על אזורים אינטימיים זה ממש לא טוב
יש לקרם ריח מזעזע
ובכללי הוא לא מוריד טוב שיער בכלל
ממליצה יותר על גילוח - יותר קל, מהיר ונוח
יש לקרם ריח מזעזע
ובכללי הוא לא מוריד טוב שיער בכלל
ממליצה יותר על גילוח - יותר קל, מהיר ונוח
זה לא כואב אבל זה לפעמים יכול לשרוף ממש קצת
באותו הנושא: