11 תשובות
הוא מעולה, אבל בהצלחה עם הריח..
לא יודעת לגבי פצעים וצלקות, מאמינה שכתוב כל מה שצריך לדעת על הקרם עצמו..
לא יודעת לגבי פצעים וצלקות, מאמינה שכתוב כל מה שצריך לדעת על הקרם עצמו..
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
הוא עובדד מעולה (תלוי איזה חברה אגב)
ונכון, אסור לשים על פצעים פתוחים.
צלקות זה בסדר
ונכון, אסור לשים על פצעים פתוחים.
צלקות זה בסדר
שואל השאלה:
ונגיד הלכתי לים וממש נשרפתי ברמה שזה כואב
אפשר לשים על זה?
ונגיד הלכתי לים וממש נשרפתי ברמה שזה כואב
אפשר לשים על זה?
אנונימית
שואל השאלה:
או לחכות שזה יעבור
או לחכות שזה יעבור
אנונימית
נראה לי שלא..
זה סתם ישרוף לך בכל מקרה
זה סתם ישרוף לך בכל מקרה
מאיפה קנית? ואיזה חברה?
שואל השאלה:
של ויט
של ויט
אנונימית
שואל השאלה:
ממקס סטוק
ממקס סטוק
אנונימית
דבר ראשון ריח גועלי. דבר שני לא להשתמש אמא שלי קןסמטיקאית ואמרה שממש לא טוב.
^^^
לי יש של ויט והוא אחלה ממשש
לי יש של ויט והוא אחלה ממשש
באותו הנושא: