11 תשובות
הוא מעולה, אבל בהצלחה עם הריח..
לא יודעת לגבי פצעים וצלקות, מאמינה שכתוב כל מה שצריך לדעת על הקרם עצמו..
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
הוא עובדד מעולה (תלוי איזה חברה אגב)
ונכון, אסור לשים על פצעים פתוחים.
צלקות זה בסדר
שואל השאלה:
ונגיד הלכתי לים וממש נשרפתי ברמה שזה כואב
אפשר לשים על זה?
אנונימית
שואל השאלה:
או לחכות שזה יעבור
אנונימית
נראה לי שלא..

זה סתם ישרוף לך בכל מקרה
מאיפה קנית? ואיזה חברה?
שואל השאלה:
של ויט
אנונימית
שואל השאלה:
ממקס סטוק
אנונימית
דבר ראשון ריח גועלי. דבר שני לא להשתמש אמא שלי קןסמטיקאית ואמרה שממש לא טוב.
^^^
לי יש של ויט והוא אחלה ממשש