5 תשובות
נופ, אין סיכוי, פשוט לא.
אבל זה כי הבינוניות של אייג'י איזנה את העליונות של קינג, ויש מצב שזה קשור לעובדה שהוא בכלל לא רצה לנצח, אז טכנית הוא הפסיד לקינג במובן אחר.
אבל זה כי הבינוניות של אייג'י איזנה את העליונות של קינג, ויש מצב שזה קשור לעובדה שהוא בכלל לא רצה לנצח, אז טכנית הוא הפסיד לקינג במובן אחר.
שואל השאלה:
יש מצב יש מצב
אבל תזכור שקינג כן קרא לו מנהיג בסוף ואומר שהוא טעה לגביו
זאת אומרת שהוא קרא לו ראוי...?
יש מצב יש מצב
אבל תזכור שקינג כן קרא לו מנהיג בסוף ואומר שהוא טעה לגביו
זאת אומרת שהוא קרא לו ראוי...?
כן...
אבל קינג מגזים בהכל, הוא גם חושב שהוא לא כזה טוב.
ואני נוטה לחשוב שזה כי אייג'י הפסיד במה שהוא רצה לעשות, כי ראית מה קרה כשהוא רצה לנצח... ויכול להיות שהוא באמת נתן קרב ראוי לקינג כי הבינוניות של אייג'י התאזנה עם העליונות של קינג או משהו.
אבל קינג מגזים בהכל, הוא גם חושב שהוא לא כזה טוב.
ואני נוטה לחשוב שזה כי אייג'י הפסיד במה שהוא רצה לעשות, כי ראית מה קרה כשהוא רצה לנצח... ויכול להיות שהוא באמת נתן קרב ראוי לקינג כי הבינוניות של אייג'י התאזנה עם העליונות של קינג או משהו.
שואל השאלה:
האמת אולי קינג יותר החמיא לאייג'י על היותו מנהיג ולאו דווקא היותו יריב ראוי
אחרי הכול כשהוא מחמיא לו הוא אומר "איזו נבחרת מרשימה בנית בידיך כבוד גדול להיות כאן מנהיג אל מול מנהיג"
אני מניח שהוא מודה לו על קרב שיזכר לדורות שכל הנבחרת שלו הצטרפה אליו
אולי "טעיתי לגביך" היה בנוגע ל"אתה אינך מנהיג ולא תהיה לעולם"
האמת אולי קינג יותר החמיא לאייג'י על היותו מנהיג ולאו דווקא היותו יריב ראוי
אחרי הכול כשהוא מחמיא לו הוא אומר "איזו נבחרת מרשימה בנית בידיך כבוד גדול להיות כאן מנהיג אל מול מנהיג"
אני מניח שהוא מודה לו על קרב שיזכר לדורות שכל הנבחרת שלו הצטרפה אליו
אולי "טעיתי לגביך" היה בנוגע ל"אתה אינך מנהיג ולא תהיה לעולם"
כןכן, הגיוני, ואני אף מסכים.
באותו הנושא: