13 תשובות
תקשבי א זה עניין של ניסיון ושל הקבוצה שאת איתה אבל גם בגלל שאני מנחש שהתחלת יחסית לא מזמן ( תקני אותי עם אני טועה ) אז המשחק שם אותך עם אנשים ברמה שלך אז כל הקבוצה באותה רמה אבל גם תלוי במוד שאת משחקת
את מוזמנת לכתוב לי בפרטי ואפשר לשחק מתי שהו אני יעזור לך להשתפר (אני לא מדהים גם אבל אני משחק כבר המון זמן )
את מוזמנת לכתוב לי בפרטי ואפשר לשחק מתי שהו אני יעזור לך להשתפר (אני לא מדהים גם אבל אני משחק כבר המון זמן )
אוחח לwidowmaker יש כזה תחת ענק
אבל ow2 משחק קשה
אנונימי d;;;;; אני לא יכול זה קורע(אנונימי הראשון).
אבל לגבי השאלה.. וואי הצילו.
אני אגיד לך ככה: יש משחקים שיש אדם שעזב או afk ופה זה באמת לא אשמתך בשום צורה.
אבל: לרוב, ברוב ההפסדים, לא הקבוצה היא הדבר שתשנה בין הפסד לניצחון.
ולמה, בגלל שהם זה גורם שמשתנה. הוא לא נשאר, הוא למשחק אחד, שתיים או שלושה לעתים נדירות. לעומת זאת, הגורם היחיד שלא משתנה הוא את.
את נמצאת בכל משחק. ואם את לא מצליחה לנצח משחקים, בין אם את או כי הקבוצה לא טובים מספיק, אז תדאגי את להיות טובה יותר ולעשות carry. אל תדאגי להתייחס לטעויות של אחרים, אין מה לעשות כי אנחנו ל בowl (ואפילו הם עושים טעויות), פשוט תקחי את הקבוצה כמו שהיא. היא נתון והיא מציאות והיא לא תשתנה בשיט לא משנה כמה תנסי xd.
אבל את, בסוף משחק(ועדיף אחד שהפסדת בו אבל לא חייב, אם הרגשת ששיחקת גרוע במשחק שניצחת גם טוב), לכי לreplay ותבדקי למה מתת כל פעם.
אל תלכי עם התשובות הקלות של "כי הייתי בשטח פתוח" או "הייתי 1 מול חמש".
לרוב השורש הוא בפעולה יותר ספציפית שמתגלגלת כמו כדור שלג,
לדוגמא: תזמון לא נכון לתקיפה. חוסר מיקוד במטרות. לא עקבת אחרי הקולדאונס שלך. לא בדקת שהקבוצה איתך כשתקפת.
הנה דוגמא: אני טרייסר מיין, אני עושה פלנק. אני רואה את אנה, מנסה לעשות לה וואן קליפ. לא מצליח, מגיעה בריגיטה לעזור לאנה, אני מת.
עכשיו למה מתתי, ניסיתי לברוח. אלא, שלא היה לי e אז לא יכולתי לחזור אחורה למקום בטוח ולא היו לי כבר בלינקים בגלל הוואן קליפ.
הבעיה היא שלא עקבתי אחרי הקולדאונס.
אבל זה לכל דבר. אני מתחיל לתקוף בתור ריפר מהפלאנק. אני מת.
מה אני מגלה, הטנק שלנו עדיין לא תקף. אז הייתי 5vs1. אם הייתי מחכה עוד חמש שניות היינו תוקפים יחד ומנצחים כנראה.
הייתי ממליץ בנוסף, לראות מדריכים שמפתחים את טכניקות המשחק. שהם חשובים כמו aim ואפילו יותר. אישית הייתי ממליץ על a10 הוא שחקן ממש ממש טוב ויש לו מדריכים מעולים לשחקני אוברוואטץ' בכללי. אבל גם על דמויות ספציפיות
אבל לגבי השאלה.. וואי הצילו.
אני אגיד לך ככה: יש משחקים שיש אדם שעזב או afk ופה זה באמת לא אשמתך בשום צורה.
אבל: לרוב, ברוב ההפסדים, לא הקבוצה היא הדבר שתשנה בין הפסד לניצחון.
ולמה, בגלל שהם זה גורם שמשתנה. הוא לא נשאר, הוא למשחק אחד, שתיים או שלושה לעתים נדירות. לעומת זאת, הגורם היחיד שלא משתנה הוא את.
את נמצאת בכל משחק. ואם את לא מצליחה לנצח משחקים, בין אם את או כי הקבוצה לא טובים מספיק, אז תדאגי את להיות טובה יותר ולעשות carry. אל תדאגי להתייחס לטעויות של אחרים, אין מה לעשות כי אנחנו ל בowl (ואפילו הם עושים טעויות), פשוט תקחי את הקבוצה כמו שהיא. היא נתון והיא מציאות והיא לא תשתנה בשיט לא משנה כמה תנסי xd.
אבל את, בסוף משחק(ועדיף אחד שהפסדת בו אבל לא חייב, אם הרגשת ששיחקת גרוע במשחק שניצחת גם טוב), לכי לreplay ותבדקי למה מתת כל פעם.
אל תלכי עם התשובות הקלות של "כי הייתי בשטח פתוח" או "הייתי 1 מול חמש".
לרוב השורש הוא בפעולה יותר ספציפית שמתגלגלת כמו כדור שלג,
לדוגמא: תזמון לא נכון לתקיפה. חוסר מיקוד במטרות. לא עקבת אחרי הקולדאונס שלך. לא בדקת שהקבוצה איתך כשתקפת.
הנה דוגמא: אני טרייסר מיין, אני עושה פלנק. אני רואה את אנה, מנסה לעשות לה וואן קליפ. לא מצליח, מגיעה בריגיטה לעזור לאנה, אני מת.
עכשיו למה מתתי, ניסיתי לברוח. אלא, שלא היה לי e אז לא יכולתי לחזור אחורה למקום בטוח ולא היו לי כבר בלינקים בגלל הוואן קליפ.
הבעיה היא שלא עקבתי אחרי הקולדאונס.
אבל זה לכל דבר. אני מתחיל לתקוף בתור ריפר מהפלאנק. אני מת.
מה אני מגלה, הטנק שלנו עדיין לא תקף. אז הייתי 5vs1. אם הייתי מחכה עוד חמש שניות היינו תוקפים יחד ומנצחים כנראה.
הייתי ממליץ בנוסף, לראות מדריכים שמפתחים את טכניקות המשחק. שהם חשובים כמו aim ואפילו יותר. אישית הייתי ממליץ על a10 הוא שחקן ממש ממש טוב ויש לו מדריכים מעולים לשחקני אוברוואטץ' בכללי. אבל גם על דמויות ספציפיות
את אשכרה קראת הכול הצילו וואו
אחי
אתה מדבר במוסגים שאני חצי לא יודע
ואני משחק יחסית המון זמן
באמת? לול, אלו מושגים די בסיסיים לשחקני fps
אגב, אלו לא דברים שאמרתי מעצמי(אני רק סילבר בow), זה דברים ששאלתי pros ושpros אמרו במדריכים. ותכל'ס.. זו האמת.
אין באמת דרך קסם לעלות ברמות ולהיות טוב יותר חוץ מ.. פשוט להתחיל להיות טוב חחח. עם מה שזה דורש.
אגב, אלו לא דברים שאמרתי מעצמי(אני רק סילבר בow), זה דברים ששאלתי pros ושpros אמרו במדריכים. ותכל'ס.. זו האמת.
אין באמת דרך קסם לעלות ברמות ולהיות טוב יותר חוץ מ.. פשוט להתחיל להיות טוב חחח. עם מה שזה דורש.
שניה עדיין יש רמות ? כי אני לא רואה יותר את הרמות
יד. אבל המערכת דיי דפוקה, כלומר היא עובדת אותו דבר כמו המערכת הישנה אבל מעמידה פנים שהיא לא וזה סתם מבלבל. ואין כבר נקודות יש רמות, כלומר ברונז 5 4 3 2 1. וסילבר 5 4 3 2 1 וכו'
נב אני גם אשמח לשחק איתך נטו כי אני אוהב להכיר אנשים נחמדים ולשחק איתם , + חסר לי עם מי לשחק
להפסיק להתחרמן על הדמויות
אנונימי
באותו הנושא: