10 תשובות
של נערים 35 לשעה
מבוגרים 60 לשעה
7-8 אלף
אנונימית
הממוצע בישראל עומד על 8 אלף בחודש.
משכורת גבוהה זה בערך 15-20 אלף ומעלה. (כמובן שנער שמשתכר 8 אלף זה המון כי זה הרבה בהשוואה לגיל שלו אבל אני מדברת על מבוגרים)
אנונימית
שואל השאלה:
35 זה הרבה? כי המס בסוף לוקח הרבה כשזו משכורת כזאת ואז זה כבר לא הרבה
אנונימית
כן 35 זה המון גם אם זה ברוטו
אנונימית
35 זה נחשב הרבה ואפשר כמעט לקרוא לזה טחון
בישראל בעייתי לומר כי כפי שציינת המס ממש משפיע
אבל תאמת שלמשפחה עם ילדים להרוויח פחות מ30,000-25,000 *נטו* זה נחשב רמת חיים יפה, לא עכשיו חיי פאר ומותרות אבל איכות חיים גבוהה.
אנונימית
אה אז לא... חשבתי 35 אלף בחודש
35 לשעה זה די מעט
אנונימית
שואל השאלה:
בתכוונתי 35 אלף לחודש
אנונימית
כן אני יודע אני מתכוון ששלושים וחמש בשעה זה כמעט טחון^ זה פשוט מצב כלכלי מאוד טוב ביחס לממוצע