10 תשובות
עדיף לך ללכת לפנמייה ולהנות מאשר לסבול עם בנות חראות
תעברי לבית ספר יותר רחוק לא לפנימייה מקסימום תסעי לשם באוטובוס
לכי לפנימיה, עדיף
שואל השאלה:
הקטע שאני לא יודעת מה לעשות לגבי המשפחה שלי
הקטע שאני לא יודעת מה לעשות לגבי המשפחה שלי
אנונימית
לאיזה פנימייה חשבת לעבור?
שואל השאלה:
אני לא יודעת עדיין
אני לא יודעת עדיין
אנונימית
אני הולך לקציני ים עכו, פנימייה מצויינת
^^
תציאי להם ותיראי תגידי להם שאת לא נהנת וסובלת וזה או שאת הולכת לפממייה או לבית ספר לא האיזור וכך תוכלי שאולי הם יעזרו לך
תציאי להם ותיראי תגידי להם שאת לא נהנת וסובלת וזה או שאת הולכת לפממייה או לבית ספר לא האיזור וכך תוכלי שאולי הם יעזרו לך
שואל השאלה:
.נ.ב. אגב לא פנימיה לנוער לסיכון
.נ.ב. אגב לא פנימיה לנוער לסיכון
אנונימית
באותו הנושא: