10 תשובות
עדיף לך ללכת לפנמייה ולהנות מאשר לסבול עם בנות חראות
תעברי לבית ספר יותר רחוק לא לפנימייה מקסימום תסעי לשם באוטובוס
לכי לפנימיה, עדיף
שואל השאלה:
הקטע שאני לא יודעת מה לעשות לגבי המשפחה שלי
אנונימית
לאיזה פנימייה חשבת לעבור?
שואל השאלה:
אני לא יודעת עדיין
אנונימית
אני הולך לקציני ים עכו, פנימייה מצויינת
^^
תציאי להם ותיראי תגידי להם שאת לא נהנת וסובלת וזה או שאת הולכת לפממייה או לבית ספר לא האיזור וכך תוכלי שאולי הם יעזרו לך
שואל השאלה:
.נ.ב. אגב לא פנימיה לנוער לסיכון
אנונימית