10 תשובות
ב2020 2002 יהיו 18 יאי
בדיוק חשבתי על זה היום
וואי כן
כן, זאת סגירת עשור, זה בהחלט בלתי נתפס, אך נתפס.
ב2010 הייתי בטוחה שבשנה שמתקרבת נוכל לעוף בנעליים מרחפות ולהשתגר ממקום למקום
זה הזוי... אני זוכרת את עצמי בתור ילדה קטנה שרה "מה יהיה עם הילדים של 2020?" וזה היה נראה ככ רחוק
"מה יהיה עם הילדים של 2020?"
וואי כן
גם אניי
אויש 2020..
ב2020 אלה שנולדו ב2002 יהיו 18
ואלה שנולדו ב2008 יעלו לחטיבות לול
סתם אבל בכללי
אני זוכרת לפני איזה שלוש שנים בכיתה ג (אני בכיתה ו) אז אני וחברה שלי כזה דיברנו ולא זוכרת על מה ככ אבל הגענו למצב שאמרנו "ב2020 אנחנו עוזבות את הביצפר" וזה היה נראה ככ רחוק והנה זה עוד חודשיים ואבק