התחברות
הרשמה
מה עדיף להיות אדם שטועה הרבה ולוקח אחריות או אדם שטועה קצת אבל לא לוקח אחריות על זה?
8 באפריל 2023, 22:32
אחריות
תכונות
חיים
מה עדיף
3 תשובות
טועה הרבה
{
{Meow}
שלוקח אחריות
.
לקחת אחריות
ט
טונה.
באותו הנושא:
אם לוקח לטלפון שלי יחסית הרבה זמן עד שהוא נטען מה הסיבות שיכולות להיות לזה?
מה הייתם מעדיפים להיות טיפשים עם הרבה כסף או חכמים מאד עם קצת כסף ?
מה עדיף להיות כומר או להיות רב ?
עדיף להיות מתנשא מטועה?
לדעתכם זה כיף להיות משפחה עם הרבה אחים או שעדיף להיות ילד יחיד?
הייתם מעדיפים להיות עשירים בלי חברים או עניים עם הרבה חברים?
למה יש כאן הרבה מזרחים עם רגשי נחיתות שהיו מעדיפים להיות אשכנזים?
יכול להיות שלמישהו שמחובר לוקח הרבה זמן לענות כל פעם כי לוקח לו זמן
מה עדיף לנסוע באוטובוס כדי להגיע לעיר שלוקח שעה או ברכבת שלוקח 30 דקות מה עדיף ?
אנחנו אחרי דייט רביעי, הוא מתחיל להיות קצת מרוחק כזה, מסמס הרבה פחות ולוקח לו הרבה יותר זמן לענות. מה לעשות?
למה בנים בוהים בי ולוקח להם הרבה זמן לעשות "צעד" (להתחיל)?