8 תשובות
מעל 70 דולר צריך לשלם מכס שזה 17 אחוז מעמ
לי פעם אחת לא לקחו
לי פעם אחת לא לקחו
שואל השאלה:
כמה דולר ,
כמה דולר ,
אנונימית
שואל השאלה:
זה 242
זה 242
אנונימית
זה גבולי כזה אבל אני מאמינה שלא יקחו לך, מאיפה הזמנת?
שואל השאלה:
מיי פרוטאין
מיי פרוטאין
אנונימית
שואל השאלה:
נו דיי אני מפחדת
נו דיי אני מפחדת
אנונימית
לפי מה שהבנתי לוקחים מכס מעל 75 דולר, בשקלים זה 270 כזה
אז אני לא חושבת שיקחו
אז אני לא חושבת שיקחו
זה די גבולי
באותו הנושא: