6 תשובות
אני חושבת שמעל 70$ צריך לשלם מכס אז כן (נראלי)
לא, מ-75 דולר משלמים מכס.
אלא אם כן הדולר ירד בצורה משמעותית, מה שלא נראה לי שיקרה.
צודק בדקתי.
כרגע 75 דולר - 245 שקלים.
יכול להיות שערך הדולר ירד עוד.
תעשי את שיקולייך.
אלא אם כן הדולר ירד בצורה משמעותית, מה שלא נראה לי שיקרה.
צודק בדקתי.
כרגע 75 דולר - 245 שקלים.
יכול להיות שערך הדולר ירד עוד.
תעשי את שיקולייך.
^הדולר כבר ירד ל3.27
אז זה ממש גבולי אבל זה עדיין מתחת ל75 דולר אז זה בסדר אני חושב
אז זה ממש גבולי אבל זה עדיין מתחת ל75 דולר אז זה בסדר אני חושב
גבולי, תלוי בהמרה/עד כמה המכס יהיו נחמדים
שואל השאלה:
בדקתי ו75 דולר זה 245 שקל אבל אני לא יודעת אם במכס זה מדוייק
בדקתי ו75 דולר זה 245 שקל אבל אני לא יודעת אם במכס זה מדוייק
כן זה נכון^
העניין הוא שהערך של הדולר ממשיך לרדת ולעלות אז אי אפשר לדעת בדיוק בגלל שזה בהפרש של איזה דולר וחצי
מקווה שיהיו נחמדים במכס ;)
העניין הוא שהערך של הדולר ממשיך לרדת ולעלות אז אי אפשר לדעת בדיוק בגלל שזה בהפרש של איזה דולר וחצי
מקווה שיהיו נחמדים במכס ;)
באותו הנושא: