8 תשובות
זה לא מפחיד, זה דווקא כיף
עדיף שם מאשר פה
סתם
עם מי את טסה?
סתם
עם מי את טסה?
אנונימית
זה לא מפחיד הכל טוב ואם כן פשוט תנסי להירדם
שואל השאלה:
אני טסה עם המשפחה שלי ההורים שלי ואחים שלי
אני טסה עם המשפחה שלי ההורים שלי ואחים שלי
אנונימית
לכמה זמן?^
שואל השאלה:
אני בכללי לחוצה להיות בארץ אחרת זה פעם ראשונה שלי ואני גם ילדה עם חרדות אני נלחצת מכול דבר גם כי זה שפה אחרת וגם כי אני מפחדת שיהיה מוזר כזה
אני בכללי לחוצה להיות בארץ אחרת זה פעם ראשונה שלי ואני גם ילדה עם חרדות אני נלחצת מכול דבר גם כי זה שפה אחרת וגם כי אני מפחדת שיהיה מוזר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
ל 6 ימים
ל 6 ימים
אנונימית
אה אוקי אז זה לא כזה הרבה זמן ואת גם עם הרבה אנשים איתך
החלק של השפה האחרת זה כיף ממש לדעתי, כאילו אפשר לדבר ואנשים לא מבינים
הדבר היחיד שיכול להיות קצת מוזר זה שההורים שלך יגידו לך ללכת לקרוא לעובד בחנות או משהו כזה אז תגידי להם כבר עכשיו איך את מרגישה
החלק של השפה האחרת זה כיף ממש לדעתי, כאילו אפשר לדבר ואנשים לא מבינים
הדבר היחיד שיכול להיות קצת מוזר זה שההורים שלך יגידו לך ללכת לקרוא לעובד בחנות או משהו כזה אז תגידי להם כבר עכשיו איך את מרגישה
באותו הנושא: