5 תשובות
זה טבעי להיות לחוץ, ואולי זה לא נראה ככה, אבל כולם מסביבך לחוצים גם.
תנסה לנשום עמוק, זה מוריד את רמת הלחץ, ולחשוב על דברים נחמדים יותר ממה שקורה שם ועכשיו.
ובהצלחה, כמובן. כל סטיפס מאחורייך.
תנסה לנשום עמוק, זה מוריד את רמת הלחץ, ולחשוב על דברים נחמדים יותר ממה שקורה שם ועכשיו.
ובהצלחה, כמובן. כל סטיפס מאחורייך.
הייתי בצו ראשון גם אני הייתי בלחץ אבל אין ממה זה כלום זה שעה וחצי שעתיים והביתה
אנונימי
בהצלחה
תזכור שאתה לא הראשון ולא האחרון שעושה את זה, כולם עברו את זה בשלום ואין סיבה שאתה לא
תזכור שאתה לא הראשון ולא האחרון שעושה את זה, כולם עברו את זה בשלום ואין סיבה שאתה לא
בהצלחה אח שלי!
שואל השאלה:
תודה חברה, אני עכשיו סיימתי ראיון אישי והלך לי טוב, אני בדרך למבחני דפ"ר.
תאחלו לי בהצלחה
תודה חברה, אני עכשיו סיימתי ראיון אישי והלך לי טוב, אני בדרך למבחני דפ"ר.
תאחלו לי בהצלחה
באותו הנושא: