5 תשובות
זה טבעי להיות לחוץ, ואולי זה לא נראה ככה, אבל כולם מסביבך לחוצים גם.
תנסה לנשום עמוק, זה מוריד את רמת הלחץ, ולחשוב על דברים נחמדים יותר ממה שקורה שם ועכשיו.

ובהצלחה, כמובן. כל סטיפס מאחורייך.
FML
הייתי בצו ראשון גם אני הייתי בלחץ אבל אין ממה זה כלום זה שעה וחצי שעתיים והביתה
אנונימי
בהצלחה
תזכור שאתה לא הראשון ולא האחרון שעושה את זה, כולם עברו את זה בשלום ואין סיבה שאתה לא
בהצלחה אח שלי!
שואל השאלה:
תודה חברה, אני עכשיו סיימתי ראיון אישי והלך לי טוב, אני בדרך למבחני דפ"ר.
תאחלו לי בהצלחה