6 תשובות
לדבר איתה על זה!
שואל השאלה:
תודה על התשובה אבל אני בן..
תודה על התשובה אבל אני בן..
לדבר איתה
להסביר לה שזה הביך אותך
להגיד לה לא לעשות את זה יותר
תדבר איתה
תגיד לה שאתה אוהב אותה מאוד וזה אבל זה פשוט היה קצת לא במקום
תגיד לה שאתה אוהב אותה מאוד וזה אבל זה פשוט היה קצת לא במקום
באותו הנושא: