16 תשובות
שואל השאלה:
^ אצלנו בבית היא מעירה אותנו, והייתי שמחה להסביר למורה אני אבל היא לא העירה אותי ושלחה לה את ההודעה הזאת
^ אצלנו בבית היא מעירה אותנו, והייתי שמחה להסביר למורה אני אבל היא לא העירה אותי ושלחה לה את ההודעה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מעריכה אותה אבל דיי כבר כל דבר היא מספרת כאילו אני סלב שכל העולם צריך לדעת מה איתי
ואני מעריכה אותה אבל דיי כבר כל דבר היא מספרת כאילו אני סלב שכל העולם צריך לדעת מה איתי
אנונימית
זה לא שהיא לא לוקחת אחריות. פשוט היא לא מרגישה בנח וזה חדירה לפרטיות .אל תחפשו להאשים אותה..
שואל השאלה:
כל היום היא והאחיות המעצבנות שלה שדוחפות את האף שלהן לכל מקום מרכלות עלי וחודרות לי לתוך הפרטיות
כל היום היא והאחיות המעצבנות שלה שדוחפות את האף שלהן לכל מקום מרכלות עלי וחודרות לי לתוך הפרטיות
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי זה היא נעלבת שלא מספרים לה דברים
אחרי זה היא נעלבת שלא מספרים לה דברים
אנונימית
תחשבו על זה שאם המשפחה שלכם הייתה הולכת לאירוע והיו שואלים איפה אתם אז היו אומרים שאתם משלשלים בבית איך הייתם תרגישים? לא הייתי כועסים? לא הייתם רוצים שיגידו איזה שקר לבן? תקראו את השאלה .
שואל השאלה:
^
היא מספרת למורה דברים כמו "יש לה דימום מאד גבוהה במחזור תדאגי שהיא תשתה מים"
וכמו"יש לה עצירות אז נתעכב נראה מתי יצא לה"
וזה גם בדרך כלל לא נכון
^
היא מספרת למורה דברים כמו "יש לה דימום מאד גבוהה במחזור תדאגי שהיא תשתה מים"
וכמו"יש לה עצירות אז נתעכב נראה מתי יצא לה"
וזה גם בדרך כלל לא נכון
אנונימית
ניסית לדבר איתה? ממש אבל ברצינות שהיא תבין את עומק הבעיה? תראי לה את כל הדוגמאות ותגידי לה מה היא יכלה לענות במקום. את נשמעת לי מאוד בוגרת וחכמה אני מאמין שאת תצליחי לפתור את הנושא. שיהיה לך הצלחה רבה.
שואל השאלה:
^ניסיתי כמה פעמים עם דמעות בעיינים והתחננתי שתפסיק והיא צחקה לי בפנים בזלזלול
^ניסיתי כמה פעמים עם דמעות בעיינים והתחננתי שתפסיק והיא צחקה לי בפנים בזלזלול
אנונימית
ממעט הפרטים שיש לי .. משפחה , אבא , אחים גדולים, סבא סבתא או כל אדם קרוב שיש לו השפעה ישירה על אמא שלך את צריכה למצוא מישהו כזה ולדבר עם הבן אדם ולהסביר לו את המצב ושהוא או היא ידברו ויסבירו לאמא שלך.. נראה כי את צריכה מישהו קצת יותר סמכותי ממך תראי אני לא יודע מה גילך ולא אשאל מטעמי פרטיות אבל ההורים מתחילים "לשחרר" קצת אחרי גיל 16 .. לפחות זה מה שהיה אצלי.
שואל השאלה:
^ זה לא קשור היא מספרת גם על עצמה דברים מביכים זה האופי שלה אין לה במוח את המושג פרטיות היא מאלה שמסוגלות לחרבן בכל מקום ולספר הכל
^ זה לא קשור היא מספרת גם על עצמה דברים מביכים זה האופי שלה אין לה במוח את המושג פרטיות היא מאלה שמסוגלות לחרבן בכל מקום ולספר הכל
אנונימית
תשמעי אז זה עניין של אופי .. את לא צריכה להתרגש מזה.. אני מכיר 2 תאומים אחד אידיוט ואחד אחלה בחור.. כולם יודעים שהם תאומים ואף אחד אף פעם לא מחליל את השני אידיוט בגלל הראשון.. פשוט תסבירי למורה שלך שזה לא היה המצב וזה מה שהיא חשבה עליו באותו רגע.. אל תדאגי אף אחד לא יחשוב עלייך רעות. מבטיח לך מילה שלי.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
שלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהבת אותה וזה היה מתוך עצבים אני חושבת שהיא אמא מצויינת חוץ מהבחינה של הפרטיות אבל זה ממש מתסכל אותי לפעמים ואז אני אומרת דברים שאני מתחרטת עלייהם
אבל זה קשה לי כי אני אדם מאוד פרטי וסגור והיא מספרת עלי הכל וזה ממש מציק לי
שלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהבת אותה וזה היה מתוך עצבים אני חושבת שהיא אמא מצויינת חוץ מהבחינה של הפרטיות אבל זה ממש מתסכל אותי לפעמים ואז אני אומרת דברים שאני מתחרטת עלייהם
אבל זה קשה לי כי אני אדם מאוד פרטי וסגור והיא מספרת עלי הכל וזה ממש מציק לי
אנונימית
^בדיוק
למה היא צריכה להעיר אותך?
למה היא צריכה להעיר אותך?
תספרי למורה שלך את האמת