2 תשובות
לדעתי לא להביא אותו
קצת בלתי אפשרי לישון במיטת יחיד ובטח שאת עם אחותך בחדר
וזה לא מביך הכל טוב
לדעתי הוא חבר שלך הוא אמור להבין אותך בקשר לזה...
אבל אם את לא מרגישה בנוח אז תחכי שתהיו לבד

עריכה:עכשיו קראתי נכון,לדעתי תביאי אותו עד שיהיה לך חדר לבד אבל תנסי לזרז את זה