תשובה אחת
את כן קיימת, לא להתחיל להתלהב לידו ולומר לו היי ומה קורה מה נשמע והכל זה מראה על התקדמות מעולה מצידך ועל כבוד לבן הזוג שלך, זה שיש לו מקום בלב שלך תמיד לא אומר שבכל פעם שתתקדמי ותפגשי בו משום מקום תצטרכי לדבר איתו, הכל בסדר יצאת מצויין
באותו הנושא: