5 תשובות
לא ככ קשה פשוט ארוך ומתיש.. קיבלתי סופי 93 אבל עם המון חרישה.. הכתיבה הממזגת קשה אבל אם מתאמנים זה אחלה..
שואל השאלה:
זהו הכתיבה הממזגת מלחיצה אותי זה מה שהכי מתקיל
זהו הכתיבה הממזגת מלחיצה אותי זה מה שהכי מתקיל
אנונימית
וואלה לי היה סבבה אבל זה כי אני הייתי אחלה בעברית
אני ניגשתי למערכת הצורות והיה לי קל יחסית רק הכתיבה הממזגת טיפה התקילה
אני ניגשתי למערכת הצורות והיה לי קל יחסית רק הכתיבה הממזגת טיפה התקילה
לא ממש, ואם כבר בגרות בלשון אז בגרות זו נקבה חחח ;)
באותו הנושא: