3 תשובות
כנראה שאת ממש מיומנת, או שהבוחנים ממש לא פיקחים.
גם חברים שלי לפעמים מעתיקים מהטלפון בדרכים כאלה או אחרות ומצליחים, אבל בבגרויות זה ממש מסוכן לעשות את זה ולא חושב שיש מישהו שעשה את זה אצלנו.
בכל מקרה, ממליץ לך להיזהר ואולי לשקול להפסיק לעשות את זה לפחות בבגרויות, כי לא תוכלי אחר כך לגשת לשני המועדים הבאים.
גם חברים שלי לפעמים מעתיקים מהטלפון בדרכים כאלה או אחרות ומצליחים, אבל בבגרויות זה ממש מסוכן לעשות את זה ולא חושב שיש מישהו שעשה את זה אצלנו.
בכל מקרה, ממליץ לך להיזהר ואולי לשקול להפסיק לעשות את זה לפחות בבגרויות, כי לא תוכלי אחר כך לגשת לשני המועדים הבאים.
שואל השאלה:
וגם אתמול במתכונת הייתי
בעצם בכל מבחן
בכיתה ט וי' אני עם שליפים
והשנה ויא התחלתי עם הטלפון בכל מבחן שהיה
וגם אתמול במתכונת הייתי
בעצם בכל מבחן
בכיתה ט וי' אני עם שליפים
והשנה ויא התחלתי עם הטלפון בכל מבחן שהיה
אנונימית
יחידי סגולה
באותו הנושא: