7 תשובות
אימו וגותיות זה מושך אנלא יכול לבחור מביניהם רק אחד
goth לבנים זה נדירר
goth וemo לבנות נראנ דיי אותו הדבר
אימו לבנים זה נדיר אבל לא אימו 2010.
וgrungeזה הכי יפה בכללי
שואל השאלה:
לדעתי: חד משמעית גראנג' !!!
אנונימית
כן כן גארנג הכי יפה
הם די אותו דבר
לדעתי אף אחד מהם

אם אני ממש חייבת לבחור אז grunge כי אני לא אוהבת אימו וגותי וההוא הכי בייסיק
שואל השאלה:
להפך, גותי זה הכי "בייסיק" (זה לא רע)
אנונימית