11 תשובות
מה אכפת לך מה אומרים לדעתי שיער ג'ינג'י זה הצבע הכי יפה שיכול להיות לשיער
תצבעי מה יש לך זה יהיה מהממם ולא תהיה שום סיבה לדבר או לצחוק עלייך
לצבוע אם זה מה שאת רוצה. מה אכפת לך מה אחרים יגידו ויחשבו? מה הדעה שלהם משנה לך? זה השיער שלך, תעשי איתו מה שבא לך.
נ.ב, ג'ינג'יות זה מהמם
נ.ב, ג'ינג'יות זה מהמם
אל תצבעי,שיער ג'ינג'י זה כלכך יפה
אל תצבעי!
הם סתם מקנאים בך
ג'ינגיות זה הכי יפה
הם סתם מקנאים בך
ג'ינגיות זה הכי יפה
שואל השאלה:
אוף לא יודעת
אוף לא יודעת
אנונימית
תעשי מה שבאלך שימי פס עליהם שיתמודדו עם הקנאה
לי יש ג'ינג'י מעורבב עם חום,
תתגאי בזה שיש לך את הצבע היפה הזה
תתגאי בזה שיש לך את הצבע היפה הזה
חיים רק פעם אחת, תצבעי תעשי מי שאת מרגישה ואל תתני לסביבה להשפיע על ההחלטות שלך
תצבעי רק אם את באמת רוצה לצבוע
לא כי צוחקים עליך
אם את חושבת שיפה לך ג'ינג'י אל תצבעי
אם את חושבת שלא יפה לך ג'ינג'י תצבעי
לא כי צוחקים עליך
אם את חושבת שיפה לך ג'ינג'י אל תצבעי
אם את חושבת שלא יפה לך ג'ינג'י תצבעי
אני גם ג'ינג'ית:)
באותו הנושא: