7 תשובות
אין לי מושג איך לא ראית על זה כלום
מדברים על זה מלא
אם הכרת את זה רק עכשיו אז זה כן קצת הגיוני שלא ראית כלום כי המחזמר רץ כבר שנתיים אבל כן זה מושלם!!!
תעקבי אחריהם באינסטגרם!! @hasof.musical
שואל השאלה:
אני מכירה את זה כבר איזה שנה ועוקבת צמודה אבל לא ראיתי אף אחדד
אנונימית
אמאלה אני זוכר שלקחו אותנו מהמגמה ואחר כך דיברנו איתם ובדיוק למדנו על ברכט והתיאטרון האפי אז מישהו שאל אם הם לקחו השראה מהסגנון הברכטיאני וגיא אמר כזה "אממ האמת שלקחנו השראה מריק ומורטי"
זה מדהים
כמה פעמים ראית??
שואל השאלה:
אני יודעתת ראיתי את המחזמר כמה פעמים כבר אני כלכך אוהבת את הכל שם
אנונימית
איזה קטע
הם מושלמיםם!! מוזר שלא ראית דיבור עליהם