12 תשובות
וואו מרגש אני גם מרגישה ככה מבינה אותך
רגע רגע עצרי!
אפשר לפתור הכל בצורה אחרת! התאבדות זוהי ממש לא דרך ובטח שבטח לא פתרון.
אשמח אם תסבירי לי למה יש לך מחשבות אובדניות.
אפשר לפתור הכל בצורה אחרת! התאבדות זוהי ממש לא דרך ובטח שבטח לא פתרון.
אשמח אם תסבירי לי למה יש לך מחשבות אובדניות.
זה טוב ומרגש
תדברי עם ההורים שלך. מחשבות אובדניות זה לא דבר שמתמודדים איתו לבד
אנונימית
ממש ממש מרגש אבל תעצרי תעשי שטויות אם את צריכה לדבר עם משהו אני פה!❤
שואל השאלה:
אין לי אף אחד הם תמיד עסוקים בדברים שלהם
אין לי אף אחד הם תמיד עסוקים בדברים שלהם
אנונימית
תדברי איתם על פסיכולוג, באמת. זה חשוב.
אנונימית
תקשיבי זה לא פיתרון לשום דבר!
תדברי עם היועצת אפילו של הבצפר
תדברי עם היועצת אפילו של הבצפר
שואל השאלה:
אני יודעת שאני ישרוד כי אני מפחדת להכאיב לעצמי אבל עם היה מוות ללא כאב הייתי כבר מחלקת מכתבי פרידה
אני יודעת שאני ישרוד כי אני מפחדת להכאיב לעצמי אבל עם היה מוות ללא כאב הייתי כבר מחלקת מכתבי פרידה
אנונימית
תקשיבי את לא יכולה להגיד שאת היית מחלקת מכתבי פרידה ובאותה נשימה לנפנף בזה כאילו זה כלום.
אל תזניחי את הבריאות הנפשית שלך, כמו שאם היו יורים לך ברגל מיד היית הולכת למיון ולא היית אומרת, לא נורא העיקר שזה לא בלב
אי אפשר ככה. צריך לטפל באיך שאתה מרגיש, גם פיזית, גם נפשית
אל תזניחי את הבריאות הנפשית שלך, כמו שאם היו יורים לך ברגל מיד היית הולכת למיון ולא היית אומרת, לא נורא העיקר שזה לא בלב
אי אפשר ככה. צריך לטפל באיך שאתה מרגיש, גם פיזית, גם נפשית
אנונימית
יקרה,
אני שומעת את הכאב שעולה ממכתבך, את הרצון לעודד אותה, את הצורך שלך להמעיט מולה בערכך ולהסביר לה שאין לה צורך בך, שומעת את הבדידות שאת חשה, הייאוש, התסכול והתשישות...
לפעמים אנו רוצים לברוח, להימלט מכל הרע שאנו נתקלים בו, רצון לסיים את החיים בתקווה שלנו ולמי שיישאר כאן יהיה טוב יותר... ואולי זה מגיע ממחשבה שכרגע אין לך שום אופציה נוספת אלא להיפרד מכולם ולסיים את הסבל והכאב... חשוב לי לציין כי מוות זה לא הפתרון..
יקרה, חשוב מאוד שלא תישארי לבד, נשמע כי את מרגישה מאוד בודדה אך אולי ניתן לשתף את חברתך.. זו שכתבת לה את המכתב במה שיושב על ליבך, אולי היא תוכל להיות שם למענך ובשבילך ברגעים קשים שכאלו...
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא באמפתיה והכלה, ואולי תוכלי לשתף מעט יותר ויחד נוכל לחשוב על פתרונות שמוות לא כלול ביניהם... אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.
מחכים לך עוד היום, דואגת לך מאוד,
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת את הכאב שעולה ממכתבך, את הרצון לעודד אותה, את הצורך שלך להמעיט מולה בערכך ולהסביר לה שאין לה צורך בך, שומעת את הבדידות שאת חשה, הייאוש, התסכול והתשישות...
לפעמים אנו רוצים לברוח, להימלט מכל הרע שאנו נתקלים בו, רצון לסיים את החיים בתקווה שלנו ולמי שיישאר כאן יהיה טוב יותר... ואולי זה מגיע ממחשבה שכרגע אין לך שום אופציה נוספת אלא להיפרד מכולם ולסיים את הסבל והכאב... חשוב לי לציין כי מוות זה לא הפתרון..
יקרה, חשוב מאוד שלא תישארי לבד, נשמע כי את מרגישה מאוד בודדה אך אולי ניתן לשתף את חברתך.. זו שכתבת לה את המכתב במה שיושב על ליבך, אולי היא תוכל להיות שם למענך ובשבילך ברגעים קשים שכאלו...
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא באמפתיה והכלה, ואולי תוכלי לשתף מעט יותר ויחד נוכל לחשוב על פתרונות שמוות לא כלול ביניהם... אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.
מחכים לך עוד היום, דואגת לך מאוד,
שלך,
מתנדבת סה"ר
תנסי אותי לי כן אהיה אכפת שלחי לי הודעה ❤
באותו הנושא: