7 תשובות
גם לי קשהה
כי זה חרא לעשות משהו שאתה לא רוצה לעשות אבל אם לא תעשה את זה אז החברה תקרא לך מפגר
כי זה לא כיף
כי יש דברים שמסיחים את הדעת
כי יש הסחות דעת, והרבה דברים אחרים שרוצים לעשות - וללמוד זה אף פעם לא אחד מהם, זה דורש מוטיבציה.
שואל השאלה:
גם כשאני רוצה ללמוד אני לא מצליחה :(
גם כשאני רוצה ללמוד אני לא מצליחה :(
אנונימית
עי זה לא כיף
באותו הנושא: