8 תשובות
לא
יש עובד.ת/שולחן בכניסה לאיזור של התאי הלבשה, מניחים את הבגד שם.
לפעמים יש עמדות בכניסה של התאי מדידה ואז אפשר להחזיר אותם לשם, ואת פשוט יכולה להשאיר את זה בתא לא חייב להחזיר
אני מחזירה. יש כאלה שמשאירים בתא אבל זה לא מכבד
בדרך כלל לשים ליד התא מדידה על השולחן הזה
יש ביציאה מהתאי מדידה עמדה שמניחים את הבגדים
אני פשוט משאיר בתא מדידה והסדרנים מסדרים במקום
כן וגם אפשר להשאיר בשולחן שביציאה מהתאים והעובד מקפל ומסדר. אבל זה יותר מנומס ונחמד באמת..