5 תשובות
כן מורידים בגדים נשארים בחזייה ותחתונים
^זה בבדיקה הרפואית לא כשמודדים גובה ומשקל
כשמודדים גובה לא מורידים בגדים אבל כן גרביים ונעליים
אנונימית
כשמודדים גובה לא
אבל כן צריך בבדיקה אחרת
כשמודדים גובה צריך להוריד נעליים
במדידת גובה לא. רק עם הרופא מאחורי וילון לרגע קצר צריך להוריד את התחתונים. זה לא הכי נעים אבל עובר מהר ומנסים לשכוח.