תשובה אחת
שואל השאלה:
דיברתי על הקבן, הייתי איתו בפגישה אחת והוא שלל את האפשרות שאני אצא ואני לא ממש יודע מה לעשות. חשבתי ללכת אליו שוב בעוד כמה חודשים ולהראות לו שהמצב יחמיר אבל חוץ מזה אין לי כל כך מה לעשות ואני באמת סובל בצבא. גם כשביקשתי ממנו עזרה נפשית בלי שום קשר לפטור הוא אמר שחוץ מלהיפגש איתי שוב (שהוא פשוט האשים אותי בכל דבר שאמרתי לו) אין מה לעשות
אנונימי