6 תשובות
זה לא שווה את זה לדעתי, תבוא עם מדים תתנצל ותקבל מעט זמן, החיים שלך יותר חשובים מצהל ומהמערכת הכללית הזאת שבולעת את הפרט. אין סיבה שתסבול אפילו רגע נוסף בגללם אם יש לך אופציה אחרת. אם לא אז אני מניח שאתה יכול להופיע במשפט בלי מדים (אתה יכול להגיד שתגיע עם כדי להרגיע אותם) ומרגע שאתה שם אי אפשר להכריח אותך, אבל אני חושב שתהיה מעל לחודש בכלא, אם כי הכלא זה לא מקום רע
מאסר עד 3 שנים תלוי לפי הנסיבות.
קישורים מצורפים:
וואי וואי,מזל שהוצאתי פטור
אנונימי
אבא שלי גם היה עריק אבל לא כזה הרבה זמן.ונתנו לו הרבה זמן בכלא.אל תהיה פורש מן הקהל.
נראה לי שיתנו לך חודש בכלא. בהצלחה
אנונימית
תסגיר את עצמך בלי מדים
אני מקווה שיתנו לך הרבה ימים בכלא.. ישמאלני
אני מקווה שיתנו לך הרבה ימים בכלא.. ישמאלני
אנונימי
באותו הנושא: