7 תשובות
כן.
נשמע ממש מעניין גם אני חשבתי על לעשות בזה תואר האמת
כל עוד יש תואר במשהו לא משנה מה זה טוב
זה תלוי את מי, אם את אוהבת סדרות פשע ומשטרה ובסגנון, ומעניין אותך הדרך בה פותרים מקרים אז כנראה שכן
לא מאוד, בתור אחת שעושה עכשיו תואר בקרימינולוגיה.
לרוב לומדים על תפקוד המשטרה ומערכת המשפט. אין הרבה גיוון וזה לא מאוד מעניין. אם את מדמיינת את זה כמו לקרוא בויקיפדיה על טד באנדי ואחרים, זה לא ככה בכלל.
מעניין, אבל אין מה לעשות עם זה
מעניין בטוח, אך לא תוכלי לעשות איתו הרבה, לא במדינה הזאת בכל מקרה.
מישהו שאני מכירה למד קרימינולוגיה ועבר לגרמניה בשביל תפקיד טוב.
אם הגעת למחשבה הזאת בגלל סדרות טלוויזיה- שתדעי שזה כמעט בכלל לא נראה כמו שזה נראה שם.
בכל מקרה, את יכולה לחפש בגוגל מה אםשר לעשות עם זה, תראי עם משהו מעניין אותך..
זה נשמע מאוד מעניין