3 תשובות
אני רק במאי נוסעת עם חברות
אנונימית
הלוואי , אי אפשר . חבל ;(
יאי תודה על הפרח :) למרות שלא עשיתי כלום
יאי תודה על הפרח :) למרות שלא עשיתי כלום
אני
באותו הנושא: