13 תשובות
כן
כן החלמה מהירה❤
ברור מה רצית שהם ישארו בגלל שאת עם גבס?
מבאס אבל לגיטימי הן לא יעצרו את החיים שלהן
ברור שזה בסדר למה שהן לא ילכו רק בגלל שאת עם גבס ברגל? זה היה לא בסדר אם הן היו נשארות בבית רק בגלל זה
אנונימית
כן
קודם כל רפואה שלמה אני מאוד מבינה את מה שאת מרגישה
כן זה הגיוני שילכו בלעדייך
כן זה הגיוני שילכו בלעדייך
כן כי את לא יכולה ללכת
שואל השאלה:
מה אתם תוקפים כולה שאלתי כי קצת נפגעתי
מה אתם תוקפים כולה שאלתי כי קצת נפגעתי
אנונימית
רפואה שלמה והחלמה מהירה מתוקה❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
כן ברור הכל בסדר
באותו הנושא: